|
Post by spurv on Nov 19, 2008 21:56:32 GMT 1
hun så bestyrtet på hende. hun ahvde svært ved at tro det. hun ville aldrig have fundet sig i det "hvorfor bliver du der så hvorfor flytter du ikke bare tilbage til himlen" hendes stemme var tydeligt undrende
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 22:04:35 GMT 1
"ved jeg ikke ville vise mor jeg godt kunne klare det min far arbejde der også sage hun men han kunne ikke klare det og skred fra mor og mig mens hun vente mig jeg vil ike være et skavt som ham" hun fløj laver og endte ratningen mod slotte
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 22:06:24 GMT 1
hun fulgte roligte efter "hvis jeg må være så fri hvorfor fandt din mor sig i det hvorfor tog hun ikke til himlen" hun kunne virkelig slet ikke forstå det
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 22:09:08 GMT 1
"hved jeg ikke spurte ikke har aldrig tænkte på himlen kun at passe inde arbejde jeg god til mit arbejde hvad skulle jeg ellers lave synge" Maj fløj vider mens hun så ud over landskabe og lge mærke til havd der skete rundt om kring
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 22:10:32 GMT 1
hun smilte "det var da en herlig ide" sagde hun glad og så på pigen "må jeg høre noget"
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 22:13:27 GMT 1
Maj så på hende med et underne blik og holdt sig stille i luften "nogte du hels vil høre kender en sang mor sang for mig når jeg var syg" Maj smile hun hade aldrig sunge for nogle før
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 22:17:48 GMT 1
hun nikkede glad "den vil jeg meget gerne høre" sagde hun varmt og ventede spændt hun elskede musik
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 22:20:55 GMT 1
"okey men den er nok ikke på et spog du forstår " hun smile skævte hun lokke øjen og lod armen hænge slapt ned hun tog en dyb ind åning og begyndt at synge med en smuk sang stemme
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 22:24:15 GMT 1
hun smilte og lukkede øjende mens hun lod sig selv hænge roligt i lugten med kun nogle få vinge slag. hun nød sangen og hørte godt efter til den var færdig "meget smuk" sgde hun blidt da sangen var forbe hun fornemmede at sangen betød meget for pigen maj
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 22:27:36 GMT 1
"mange tak mor siger far sang den for hende da han erklære sin kærlighede til hende" Maj smile og kunne se det for sig men hun hade aldrig set faren så hun så ham som et ansigts løst mennekse men hun hade hår farven efter ham sage moren og det stole hun på
|
|