|
Post by maj on Nov 19, 2008 20:51:26 GMT 1
Maj fik et letter chok da hun så spurven men smile så "jeg har aldrig set en spurv lave triks før....det ikke en normal spurv" hun smile mens hun så på spurvens kunster og syntes det var rigtig flot og sjovt
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 20:57:12 GMT 1
hun smilte og så fornøjet på ham "han kan li at hvise sig frem for piger" sagde hun letter hendvendt til spurven som let skræppede op. hun grinte og så på pigen "sig til hvis han genere dig"
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 20:58:53 GMT 1
maj grine lidt og så på hende og så på skurven igen "skal jeg nok men lige nu er han meget sjov det minder mig om min hund der hjemme" hun smile og så på hende og så på spurven
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 21:03:06 GMT 1
hun smilte glad "han kan vidst godt li dig" ved dette begyndte spurven pludselig at rive fat i hendes hår. men det var ikke hårdt "undsyld undskyld var det nu en hemmelighed" sagde hun drillende til spurven og daskede ham væk fra håret
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 21:10:00 GMT 1
maj grine lidt og fløj vider hun så på dem "sødt men det er da ikke så slemt at jeg ved det " hun smile hun så ned i skoven under dem der var helt mørkt der nede og stille
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 21:15:52 GMT 1
spurven slog en trille og fløj helt hen til pigens kind som den strøg sit hoved op af "han kan være lidt nærgående" sagde hun roligt og håbede virkeligt ikke pigen blev fornærmet
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 21:18:29 GMT 1
Maj så på spruven og smile "jeg er vand til det sådan er min hund også" hun smile og strøg spurven under læbe og smile et sødt smile hun så på ea igen
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 21:23:26 GMT 1
hun smilte spurv var tydeligt henrykt over at pigen gad nusse ham og ha trillede fornøjjet. "er de på vej nogen steder hen" spurgte hun og så på pigen der nussede spurv
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 21:32:51 GMT 1
"ja hjem skal få sove inden arbejds dag i morgen" hun smile og nuse spurven under næbe og så på så på ea "og dig hvor skal du og din ven hen "
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 21:36:13 GMT 1
hun trak let på skuldrende "der hvor mine vinger føre mig hen" sagde hun tængt somt og så på pigen "hvad arbejder du med"
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 21:39:01 GMT 1
Maj smile "jeg arbejder som tjener på slotte som min mor gjorde " Maj smile lidt men ikke meget hun fløj vider
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 21:42:18 GMT 1
hun nikkede "må man spørge om du kan li det" spurgte hun interaseret. hun var nysgerig omkring hvvordan tjenerne blev behandlet på slottet
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 21:43:36 GMT 1
"jeg har det helt fint de har ikke sloge mig i nu men jeg er også sjælden i nær hedne af selvskabe" hun så på hende og smile svagt hun vaske kun tøj og gjorde værlser klar for dem ikke ande
|
|
|
Post by spurv on Nov 19, 2008 21:49:56 GMT 1
hun spærede øjende op "slår,,," hun ahvde hørt at de var hårde men de kunne da ikke finde på at bruge vold på slottet i ligth kunne de. h´vordan kunne himlen dog tillade det
|
|
|
Post by maj on Nov 19, 2008 21:53:06 GMT 1
"min mor er bleven sloge 2 gang men hun dumme sig også jeg har fået en af mor da jeg ødelage vaske tøjet men jeg bliver klosde når jeg sær en mand " hun rødme stort og så ned i jorden det var helt pinligt at sige men det var jo sandt
|
|