|
Post by Rufus on Nov 21, 2008 19:16:16 GMT 1
"For det første skal i lade tingene være som de er her og ikke prøve at lave om på noget, for det andet intet med at udfordre mine soldater og de udfordre selvfølgelig ikke dine, hvis der er nogen slaver der bliver pisket eller for en straf skal i bare lade det ske, Okay? Der kommer nok nogen flere, men indtil videre er det dem forstået?" spurte han roligt og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Illart on Nov 21, 2008 19:24:03 GMT 1
Illart lyttede tavs til hans ord, hvor på han modviljt nikkede da han var i tvivl om at han havde noget valg, vis ikke Tazu skulle udryde hele himmel haven, han var tavs en tid mens han tænkte tingende lidt igennem men svarede så " Aftale... men jeg må nu indrømme at jeg ikke forstår hvorfor du ikke slipper sine slaver fri, de er levende veæsen som du og jeg, og levende væsner kan man ikke eje "
|
|
|
Post by Rufus on Nov 21, 2008 19:25:29 GMT 1
"Det ved jeg, men de hjælper mig og jeg behandler dem godt hvis de også opføre sig godt" sagde han roligt og kiggede på ham. "Og er du nu sikker på at Tazu ikke har sendt dig ud fo rat fuppe mig?" spurte han roligt og prøvede at få øjnkontakt med ham.
|
|
|
Post by Illart on Nov 21, 2008 19:41:44 GMT 1
Illart nikkede blot kort so svar skønt han ikke var helt sikker på om Rufus talte sandt eller ej et problem han også havde ved Tazu " Tazu sendte mig for at dræbe dig det var alt " svarede Illart roligt og rettede sig op og tilføjede " lige som du har dine regler har jeg også mine... hvilket betyder at jeg ville sætte pris på at du ikke giver ine engel ordre unde at ordren er gået i genne mig førts, selvfølig vil denne regl gælde begge vej og så en sidste ting, de kan hænde at jeg nægter jer adgang til vores våbenhus lige så vel som jeg nægtede Tazu adgang da våbende der ikke skal misbruges "
|
|
|
Post by Rufus on Nov 29, 2008 13:43:34 GMT 1
Han grinte blot. "Prøver den lille tazu stadig at snigemyrde mig?" spurte han grinene og smilte stort. "Det har jeg intet imod, jeg har alligevel intet at bruge dine våben til, jeg har jo mine ejne" sagde han og smilte. "Men har vi så en aftale eller hvad?" spurte han og rakte hånden frem imod Illart.
|
|