|
Post by Sasha on Nov 9, 2008 12:52:05 GMT 1
"Jeg fortæller også kun sandheden, mine søstre har sikkert allerede flået hendes hår af, og hendes hud er nok heller ikke så køn mere med de skader de sikkert har givet hende" sagde hun og tog sig lidt til hovedt.
|
|
|
Post by tazu on Nov 9, 2008 12:54:56 GMT 1
"nu skal du fandme passe på hvad du siger for jeg kan sagtens finde hende uden din hjælp på slottet er der bøger om hvor i er" sagde han og smilte han vidste egentlig ikke hvad han skulle bruge hende til mere
|
|
|
Post by Sasha on Nov 9, 2008 12:57:11 GMT 1
"Står der også i bøger at Sirener kan gå på landjorden?" spurte hun og smilte ondt. "Tænk nu over min pris den er jo ikke så slem enda" sagde hun og smilte muntert.
|
|
|
Post by tazu on Nov 9, 2008 12:58:30 GMT 1
"det gør der rent faktisk men det er ikke alle der kan det men det kan vi jo hurtigt finde ud af" sagde han og smilte ondt han trak en lille flaske med vand op og hældte det ud over hendes ben
|
|
|
Post by Sasha on Nov 9, 2008 13:01:23 GMT 1
Hun sparkede ham hårdt flere gange for at få vandet væk. Hun nåede lige at få dem tørre inden hun fik hale. Hendes ben prøvede lidt at vokse sammen, men stoppede da de igen blev helt tørre. "Jeg er ikke dum" sagde hun stift og blev ved med at sparke ham.
|
|
|
Post by tazu on Nov 9, 2008 13:02:42 GMT 1
han havde set hendes ben forandre sig lidt han slog hendes hårdt for at få hende til at lade være med at sparke "jeg havde ret" sagde han triumferende
|
|
|
Post by Sasha on Nov 9, 2008 13:05:34 GMT 1
"I hvad?" spurte hun roligt og holdte smerten inde, men hun blev dog ved med at sparke ham.
|
|
|
Post by tazu on Nov 9, 2008 13:07:15 GMT 1
"du er jo sirene" sagde han ondt og igen slog han hende med mange kræfter for at få hende til at holde op
|
|
|
Post by Sasha on Nov 9, 2008 13:09:26 GMT 1
Hun stirrede ondt på ham og rev ham hårdt hen over ansigtet. "Måske, men så burde du også vide at vi elsker sjæle og slavere" sagde hun og sparkede ham stadig imens hun rev ham hen over bryst kassen.
|
|
|
Post by tazu on Nov 9, 2008 13:11:09 GMT 1
han tog hendes hånd og vred den rundt "ja men kun vis offeret er svagt" sagde han og igen slog han hende og slap hendes hånd denne gang brugte han flere kræfter end sidst
|
|
|
Post by Sasha on Nov 9, 2008 13:12:13 GMT 1
Hun var opsat på ikke at skrige eller noget. "Næppe vi tager dem som vi har lyst til, jeg kan da godt give dig en smagsprøve, hvis halvdelen af din sjæl ikke har noget imod det" sagde hun og smilte ondt
|
|
|
Post by tazu on Nov 9, 2008 13:14:44 GMT 1
han tog fat i hendes hovede og kastede hende ned i sandet og pressede det ned "du kan tro nej" snerrede han
|
|
|
Post by Sasha on Nov 9, 2008 13:29:34 GMT 1
"Du er selv uden om det" sagde hun og begyndte at blive mega kold. Hendes øjne slog gnister og hun begyndte stille at suge halvdelen af hans sjæl ud. Da hun havde suget halvdelen af hans sjæl ud kiggede hun bare koldt på ham. "Det var vist ikke så sjovt vel?" spurte hun og smilte ondt.
|
|
|
Post by tazu on Nov 9, 2008 13:31:24 GMT 1
han kollapsede på sandet og kiggede tomt ud i luften efter noget tid kom han langsomt til sig selv igen
|
|
|
Post by Sasha on Nov 9, 2008 13:32:49 GMT 1
Der begyndte igen at blive meget koldt. Hun gav ham hans halvdel tilbage og rejste sig. "Har vi så en aftale?" spurte hun og kiggede ondt på ham.
|
|