|
Post by strake on Oct 25, 2008 20:22:14 GMT 1
han vaklede og faldt i jorden "måske skulle jeg ikke ahvde taget det sidste glas" sagde han vredt til sig selv han havde fået alt for meget at drikke han kom op og stå igen og gik videre
|
|
|
Post by Sasha on Oct 25, 2008 20:24:13 GMT 1
Hun tog hurtigt en dolk frem. Gik lydløst om bag ryggen på ham og satte kniven for hans strube "Gør hvad jeg siger og jeg lover du ikke dør" hvæsede hun ind i øret på ham
|
|
|
Post by strake on Oct 25, 2008 20:26:55 GMT 1
han stoppede op "okay pas nu på lille frøken du kommer bare til skade" han fornemmede igen det var den samme person som fra baren
|
|
|
Post by Sasha on Oct 25, 2008 20:28:51 GMT 1
"Jeg kommer aldrig til skade" hvæsede hun og pressede kniven tættere på hans strube så der gik hul på det yderste lag hud og der begyndte stille at komme lidt blod frem
|
|
|
Post by strake on Oct 25, 2008 20:31:02 GMT 1
han mærkede den lille dråbe blod "jeg har ingen penge så du kan ikke stjæle fra mig" sagde han smilende og brød ud i latter det var tydeligt han var fuld
|
|
|
Post by Sasha on Oct 25, 2008 20:32:36 GMT 1
"Hvem siger at jeg vil have penge?" hvæsede hun og pressede stadig roligt kniven ind imod hans hud så der kom mere blod
|
|
|
Post by strake on Oct 25, 2008 20:34:32 GMT 1
han stoppede med at grine "kan du så ikke bare sige hvad du vil så jeg kan komme til at sove" sagde han drillende han mærkede kniven bore sig ind det ville nok gøre ondt imorgen tænkte han ligeglad
|
|
|
Post by Sasha on Oct 25, 2008 20:35:16 GMT 1
"Jeg vil have en ven" hvæsede hun og begyndte at skubbe ham ud imod stranden stadig med kniven for han strube
|
|
|
Post by strake on Oct 25, 2008 20:37:42 GMT 1
"hey kan vi ikke tage den hjemme i din seng istedet" sagde han drillende han håbede på det irreterede hende så meget at hun bare slap ham
|
|
|
Post by Sasha on Oct 25, 2008 20:39:43 GMT 1
"Prøv ikke at være morsom" hvæsede hun og gik stadig hen imod havet. Da de var noget derhen begyndte hun at gå ud imod vandet "Jeg håber at de kan svømme" hviskede hun i hans øre og blev ved med at gå ud imod bølgerne. Bølgerne raslede stille som om de sagde hej til hende.
|
|
|
Post by strake on Oct 25, 2008 20:41:21 GMT 1
"jeg kan bøvse i vand vil du se" sagde han drillende han morede sig meget han håbede ikke på at hun gjorde det han kunne faktisk ikke lide vand
|
|
|
Post by Sasha on Oct 25, 2008 20:50:32 GMT 1
"Nej" hvæsede hun, de var nu helt nede ved vandet. Hun standsede lagde dolken væk og tog hurtigt en ring frem og lagde den rundt om hans hals. "Nu kan er du min slave" sagde hun roligt, tog hans hånd og begyndte at løbe hurtigt ud på det dybe vand, hun vidste nemlig at ringen rundt om hans hals ville kvæle ham hvis han kom for langt væk fra hende og den gjorde så han kunne trække verjet under vand.
|
|
|
Post by strake on Oct 25, 2008 20:54:06 GMT 1
"øhhmmm...." han var lamslået skulle det ende sådan her han kunne ikke engang nå at fortælle det til taz at sådan skulle hans liv ende drukne døden af en sindsyg kvinde
|
|
|
Post by Sasha on Oct 25, 2008 21:00:50 GMT 1
Efter 10 sekunder var hun i hel sirene form. Hun tog en dyb indånding og dykkede ned, hun havde satdig fat i hans hånd så han blev trukket med ned.
|
|
|
Post by strake on Oct 25, 2008 21:03:59 GMT 1
"fuc....."han nåede ikke at sige mere før han blev trukket ned i vandet han holdt vejret uvidene om at ringen gjorde så han kunne trække vejret
|
|