|
Post by Anna on Oct 17, 2008 18:19:34 GMT 1
Hun strittede meget imod da hun så hvor de var på vej hen "Ha!!" sagde hun koldt "Du kan ikke få hvem som helst, og dem de endelig kan få elsker din magt ikke dig" sagde hun vredt
|
|
|
Post by Rufus on Oct 17, 2008 18:23:06 GMT 1
"Du kan sige så meget du vil, jeg har kun tænkt mig at holde dig som gidsel og måske enda tvangs gifte mig med dig" han grinte koldt gik i et rask tempo videre mod light slottet
|
|
|
Post by Anna on Oct 17, 2008 18:24:30 GMT 1
Hun blev fuldstændig panisk "Det vover du ikke" sagde hun bange og strittede endnu mere imod
|
|
|
Post by Rufus on Oct 17, 2008 18:25:10 GMT 1
Han grinte og holdte bare endu bedre fast i hende og lagde hende over skulderen. "Det kan jeg hurtigt gøre" sagde han og grinte ondt
|
|
|
Post by Anna on Oct 17, 2008 18:26:55 GMT 1
Hun vred sig for at komme ned "Det vil jeg aldrig lade dig gøre" sagde hun vredt og bange på samme til
|
|
|
Post by Rufus on Oct 17, 2008 18:28:30 GMT 1
"Hvorfor tror du at det hedder tvangs gift?" spurte han og grinte over hendes dumhed
|
|
|
Post by Anna on Oct 17, 2008 18:29:48 GMT 1
Hun vred sig endnu mere "Nej, alt andet, bare ikke det" sagde hun panikslagen "Desuden befrier tazu mig inden du kan nå det"
|
|
|
Post by Rufus on Oct 17, 2008 18:34:07 GMT 1
"Helt sikkert" grinte han. Efter et lille stykke tid kom de stil slottets store mure. En hemmelig side dør der kun blev åbnet ved fuldmåne stod halvt åbent ved muren. Han gik ind af den og smækkede døren hårdt i, han gik rundt i mørke til højre til venstre, han ville nemlig ikke have at hun skulle kunne finde ud. Da han kom til enden af den aller mørkeste gang åbnede han en lille gitterdør og smed hende ind i fange hullet. "Hvis du opføre dig pænt kan det være du for lidt blod for en ko eller et får eller må du klare dig med den smule grød du for" han grinte ond og smækkede gitterdøren hårdt i og låste alle låsene og efter lydene at høre var der ihvertfald mindst 7 låse. "Vi ses imorgen sol stråle" sagde han ondt og gik, hans plan var at vende op og ned på dag og nat at give hende hendes morgen mad i morgen aften så hun mistede hendes tids fornemelse.
|
|
|
Post by Rufus on Oct 17, 2008 18:38:21 GMT 1
"Jeg har jo lige gjort det putte og du skal nok spare på kræfterne der ligger lidt hø derinde du kan sove på ellers må du klare dig" sagde han og grinte ondt. Han blev stående, han ville nemlig gerne se hendes reaktion
|
|
|
Post by Anna on Oct 17, 2008 18:40:05 GMT 1
Hun kiggede vredt på ham "Vov ikke at kalde mig putte dit klamme menneske" sagde hun rasende "Og ikke tale om jeg sover på hø. Så hellere slet ikke sove"
|
|
|
Post by Rufus on Oct 17, 2008 18:43:49 GMT 1
"Det skal jeg nok bestemme Putte" han grinte ondt han kunne godt lide at hun blev så sur det gjorde det bare sjovere. "Hvis du kan opføre dig pænt kan det jo være du for en pude" han smilte lumsk og grinte
|
|
|
Post by Anna on Oct 17, 2008 18:46:22 GMT 1
Hun så meget vred ud "Stop så med at kalde mig det" nærmest råbte hun "Jeg sover ikke før jeg kommer væk fra det her rædsomme slot" sagde hun koldt
|
|
|
Post by Rufus on Oct 17, 2008 18:48:13 GMT 1
"Nææ det skal jeg nok selv bestemme Putte og opfør dig pænt ellers er jeg nød til at fjerne dig for den her luksus fangekælder til den nedre fange kælder" sagde han med et lumsk smil. "Det må du selv om det kan jeg ikke tage ansvar for" sagde han og grinte ondt
|
|
|
Post by Anna on Oct 17, 2008 18:50:35 GMT 1
Hun kiggede ondt på ham "Som om jeg er bange for noget i har her. For slet ikke at tale om dig. Hvem ved sine fulde fem gjorde dig til konge. Ikke engang en dronning kan du finde"
|
|
|
Post by Rufus on Oct 17, 2008 18:53:51 GMT 1
"Pas nu på hvad du siger det kunne let blive din død" sagde han og kiggede roligt på hende. "Og jeg kan let finde en dronning, jeg har jo allerede en her så enkelt er det" sagde han og smilte lumsk
|
|