|
Post by tarondor on Mar 6, 2009 21:14:42 GMT 1
taondor kom ned med aldt sit tøj på han hadt en mærklige følse af at han nok skulle få hinde af se igen vem hun end var han gik ud af krogen efter af hadt betaldt krogfadern pinge for værlsed han gik stille ud og så af hans drage var der hun så bekumerne på ham. men han snakked til hinden hindes vide sølv vinger spradte sig ud af glæde og hindes blå øjne kikked på ham. taondor kikked sig lædt om krin men for satte med af snakee til hinden
|
|
|
Post by Izzy on Mar 8, 2009 19:44:08 GMT 1
Izzy stod ved en stor ren sø lidt væk fra kroen i landet i midten. Hun havde været hjemme på slottet og healet Tazus vinger lidt. Den sø hun stod ved kendte mange elvere, og hun håbede på at møde Tarondor igen og udnytte ham noget mere og så bare forsvinde igen ud i den blå lugt. Hun tog sin kjole af og sprang i vandet.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 8, 2009 19:52:53 GMT 1
taronodor hopped op på hans drage og det gav en sus ved græsede han ville hen og slappe af i vandet og prøve af holle fokus på sine tanker han kom et stykke over søen men der gik et eller andet gladt med hans sadel så han faldt af han fik føst et lille sjokt over det men han tog det roglige inge da han kunne se af han var hved af laned hved han lukked øjne og der kom et stor blask mint ude i søen taronodor flød lange som op af vandet og sadleb hved sinned af ham flåd også han var kodt besvimet.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 8, 2009 19:55:10 GMT 1
Izzy løftede let et øjnbryn da hun så Tarondor, heldet måtte være på hendes side. Hun svømmede over til ham og brugte hurtigt noget healende magi på ham og fandt det søde smilende ansigt frem. Hun strøg ham blidt over håret og kyssede ham på panden.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 8, 2009 20:01:03 GMT 1
han vonge stille da han mærked vanden og en blød krop mod hans hoved han smilde lidt da han så vem det var " jeg trode ikke jeg fik dig af se igen" sag han stille og lukked øjne han hadt fødet et stort slag men han kom sig hurtit.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 13, 2009 15:37:53 GMT 1
Hun lagde bare en finger blidt på hans mund og svømmede ind imod kanten. "Du bliver jo syg af at være så længe ude i vandet med alt det tøj på" klagede hun, hun kunne ikke bruge blod fra en syg elver, det ville jo ikke virke overhovedet, men med lidt healende magi skulle det hel nok gå.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 13, 2009 15:49:46 GMT 1
han stod lidt op da han komlidt til sig selv " nej det kan godt vær af jeg skulle tage det af " han kyssed hinde på kinde han smile lidt det var godt hun var ar for vis ikke var han nok ikke lige live vækked med det sammen " det var lidt af et fald jeg lave det " sag ahn stile til hinde i mens han tog sig på hoved.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 13, 2009 15:55:25 GMT 1
"Jeg har det med at finde ekstreme mænd, drillede hun" hun grinte lidt og fik ham op på kanten og vendte ryggen til ham og svømmede ud igen. Hun tog noget hår væk fra ansigtet som havde irriteret hende, den var perfekt at han lige var dumpet ned, bare han ikke faldt mistanke til hendes grund til det hele.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 13, 2009 16:02:09 GMT 1
han begyte af tage tøj af han lage det på kandet så det ikke bliv merer vådt en det var da han så hadt gjort det svømmed han over til Izzy og kyssed hinde på skulerne " det var ellers ikke meninge jeg skulle falde af men det sket bar" sag han stille i kyssed
|
|
|
Post by Izzy on Mar 13, 2009 16:05:11 GMT 1
"Det kunne jeg gætte mig til, men flot drage, er det den jeg fik skældet fra?" spurte hun nysgerrigt, det var nemlig altid godt at vide hvilken drage det var man fik skæld fra, det gjorde det en del lettere at bruge, når man så vidste i hvilke ting man kunne bruge den, så blev hendes trolddoms bøger jo en del mere nyttige.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 13, 2009 16:15:19 GMT 1
han kyssed hinde p af halsen " nej det er for hindes mor" svadt han hinde stille og tog armen om hinde " vorfor" han smilde lidt bag hinde da hun begnde af snakke om dreger han viste godt man kune bruge skælne til en del han hadt tro saldt haft hinde siden han var lille.
|
|
|
Post by Izzy on Mar 15, 2009 15:39:17 GMT 1
"Aha, jeg vil bare gerne vide det, det er ikke hver dag man for noget skæl fra en drage" sagde han og kyssede ham hedt på munden og knugede hans ene hånd indtil sig som om hun havde savnet ham, det havde hun sådan set slet ikke, hun udnyttede ham bare, men han havde åbenbart ikke fundet ud af det endu.
|
|
|
Post by tarondor on Mar 15, 2009 15:47:49 GMT 1
nej det er det ikke" sag han med et silm da hun tog hånde ind til sig men han hadt en mærklige for nemle men det tænte han nu ikke vider over han gengledt det kys hun gav ham han stag stile synge inde og nussed hindens hænder det var ikke gådet op for ham af hun udnytted ham bar for af får lidt blod af ham.
|
|