|
Post by Sasha on Feb 6, 2009 14:50:35 GMT 1
Sasha gik lidt rundt nede ved havnen. Det var lang tid siden hendes slave Strake var blevet dræbt og hun havde hans sjæl som han sikkert ledte overalt efter så han kunne komme videre ned til dødsriget. Hendes sorte hår bølgede unaturligt smukt i den lette vin og den knækorte blå kjole havde ingen ærmer. Hendes fødder var bare og hun havde ikke spicelt meget at lave. De lillae øjne kiggede på hvert et menneske for at se om der var noget at lave. Hun havde det perfekt lige nu da hun havde fortærret nogle sømænds sjæle - Naturligvis fra Dark da Rufus(kongen over Light) Skulle giftes med en sirene. Og sirenerne holdte sammen det vidste hun fra hele sit liv.
|
|
|
Post by Benan-Fjarn on Feb 6, 2009 15:10:06 GMT 1
Benan-Fjarn lod hurtigt blikket søge over mulderet i havnen inden hun bevægede sig ud i det. Hendes blik flakkede uroligt rundt. For mange mennesker, besluttede hun, og havde ret. Der var travlt på havnen, og antallet af mennesker på havnen var så stort at det var umuligt at holde styr på dem. En eller anden kunne sagtens pludselig komme med en kniv og sætte den i hendes ryg uden at hun ville opdage det når det var forsent, og med de fjender hun havde skaffet sig kunne det let ske - eller, det følte hun. Paranoia kaldte Nidjar det.
|
|
|
Post by Sasha on Feb 6, 2009 15:19:14 GMT 1
Der var mange mænd der sendte Sasha blikke pågrund af hendes udseende. Men hun var ret så ligeglad med dem. De kunne kigge så meget de ville for hun gad ikke at kigge på dem. Hun gik ud på en mole og standsede for enden af den og kiggede udover havet - Hendes hjem og hendes fængsel. Det var ikke så tit hun kom ud fra slottet under havet, men hun kendte smutveje ud og ind af slottet.
|
|
|
Post by Benan-Fjarn on Feb 6, 2009 15:27:10 GMT 1
Fjarn gik endelig ind i menneskemængden mens hun gjorde alt hvad hun kunne for ikke at støde ind i folk, som om det var gifftigt at røre dem. Det var dog umuligt, og hun skubbede brutalt til en spinkelt bygget mand der stødte direkte ind i hende. Hun så op over folks hoveder, så godt man nu kunne når man havde højden imod sig, og hendes blik faldt på en underskøn kvinde ved molen. At hun var kvinde gjorde kun en lille forskel på betagelsen, og Fjarn greb sig irriteret i at ønske sig til at se ud som hende. Hun trak sig ud fra den store flok af folk og gik langsomt hen mod kvinden, uden at være sikker på hvad hun faktisk lavede.
|
|
|
Post by Sasha on Feb 6, 2009 15:32:13 GMT 1
Hun kiggede sig let bagud. Hun så ikke kvinden der var på vej imod hende. *Alle har for travlt til at bemærke mig, og det skal hvis også hjem nu* tænkte hun, og kiggede ud på vandet. Hun havde bare slet ikke lyst til at tage hjem lige nu, hun havde alligevel ikke noget at lave derhjemme, men man ville nok begynde at lede efter hende hvis hun ikke snart kom hjem, hun skulle bare trække tiden ud - bare lidt mere.
|
|
|
Post by Benan-Fjarn on Feb 6, 2009 15:43:34 GMT 1
Jeg er godt dum når jeg gør det her, tænkte Fjarn da hun fyldte lungerne for at sige noget. Det var hende unormalt at være den der henvendte sig til folk, og det her ville måske, efter Nidjars mening, være et skridt hen mod et normalt liv og væk fra det asociale kryb Fjarn havde udviklet sig til overfor andre. "Goddag," sagde hun, og det lød stift og hårdt trods de tanker hun havde haft om det.
|
|
|
Post by Sasha on Feb 6, 2009 15:45:50 GMT 1
Sasha vendte sig overrasket og løftede let et øjnbryn over kvindens gestus. Normalt plejede andre kvinder at hadde hende for hendes udseende. "Goddag" sagde hun med en varm og blød stemme der kunne få enhver til at besvime af dens søde klang. "Sasha" sagde hun med den varme og bløde stemme igen og rakte en hånd frem imod kvinden.
|
|
|
Post by Benan-Fjarn on Feb 6, 2009 15:51:58 GMT 1
Fjarn kneb læberne sammen til en smal streg fordi hun normalt, og også nu, ikke ville opgive sit navn til fremmede. Men hun tog alligevel hånden og hun overvejede først at lyve da hun allerede havde sagt sit navn. "Benan-Fjarn," lød det, stadig meget hårdt, og hendes greb i den andens hånd var fast, men ikke direkte hårdt.
|
|
|
Post by Sasha on Feb 6, 2009 15:57:32 GMT 1
"Hvad laver du så herude?" spurte hun og tog sin hånd til sig. Denne kvinde hørte nok til de hårde kvinder der hellere ville slås end at gøre noget ud af sig selv. "Har du nogensinde tænkt på nogensinde at gå i kjole? Måske putte noget grønt på øjne og så måske en blomst i håret?" spurte hun da Benan sikkert ville blive vildt smuk så.
|
|
|
Post by Benan-Fjarn on Feb 6, 2009 16:19:06 GMT 1
"Nej, intet af det," sagde Fjarn bare og lod øjnene glide ned over den fremmedes krop igen. Så smuk, ja, så smuk. Men der var noget ved hende der... Ikke at det gav hende kuldegysninger, men skønhed i en sådan grad var unormal. Så opdagede Fjarn at kvinden havde spurgt hende om noget andet. "Du tiltrak bare min opmærksomhed, det alt," sagde hun.
|
|
|
Post by Sasha on Feb 6, 2009 16:56:16 GMT 1
"Hvorfor ikke?" spurte hun og så let undrende på hende, alle kvinder kunne da lide at gøre sig smukke, det var jo en naturlov på en måde. Hun kørte en hånd igennem det sorte hår som stadig bølgede unaturligt i vinden, hendes lillae unaturlige øjne studerede kvinden hun stod overfor grundigt. "Aha" sagde un blot, hun var meget vant til at tiltrække folks opmærksomhed.
|
|
|
Post by Benan-Fjarn on Feb 6, 2009 17:14:20 GMT 1
"Jeg er ikke interesseret i at blive lagt mærke til. Man smykker sig vel kun fordi man vil tiltrække det andet køn, eller blive beundret. Jeg kan ikke lide mænd, og som jeg sagde, bryder jeg mig ikke om opmærksomhed, så har ingen grund til at trække i kjole eller finde makeup. Eller tager jeg fejl? Er det jeg ved forkert?" Emnet var meget udenfor hendes normale, og hun vidste egentligt ikke meget om det. Pludselig lagde hun mærke til hvor åben hun var overfor den fremmede, og var tæt på at bande.
|
|
|
Post by Sasha on Feb 6, 2009 17:49:57 GMT 1
"Se det er netop derfor du skal gøre det, netop for at tage røven på alle mændne" sagde hun og grinte, hun var vant til det for folk kunne ikke undgå at ligge mærke til hende og nogengange var det irriterende når man skulle holde lav profil. "Men selvfølgelig det er ikke alle der har det sådan" sagde hun og smilte.
|
|
|
Post by Benan-Fjarn on Feb 6, 2009 18:09:52 GMT 1
"Jeg har aldrig set grund til det." Åhh, jeg er så forfærdeligt åbenhjertet! Fjarn kiggede tilbage på menneskene på gaden, men vendte sig så tilbage mod den smukke kvinde... Sasha. Havet lå næsten stille, bortset fra de bølger strømmen lavede. Det hele den vej var meget smukt, men larmen fra gaden og menneskerne ødelagde det.
|
|
|
Post by Sasha on Feb 6, 2009 19:01:49 GMT 1
"Du er da en rigtig drenge pige" drillede hun og grinte. Hun snoede en lok af hendes sorte hår rundt om hendes ene pegefinger og så tænksomt på Benan. "Du ville slet ikke se så dum ud i en kjole" sagde hun og smilte. "Jeg kan give dig en rigtig smuk en hvis du gerne vil have det."
|
|