|
Post by Athal on Jan 25, 2009 19:24:27 GMT 1
Athal kom ind gennem døren til kroen og kiggede rundt. Mørket var faldet på uden for at kroen var fuld af folk fra forskellige racer. Athal rettede lidt på sin slidte kappe som han havde på for ikke at vække opsigtigt når han rejste rundt. Under kappen havde Athal en normal hvid bluse og sorte bukser. han havde dog sine arm og benskinner på og et par læderstøvler, han havde også et læderbælte hvor en daggert og et langsværd hang. Athal kiggede rundt og så at der var et frit bord hvor han så gik over og satte sig. Han kiggede rundt for at få et overblik over stedet selv om der ikke rigtig var noget spicielt at se. Athal kiggede rundt for at se om der var nogle af dem der arbejde i kroen som han kunne få øje på da han gerne ville bestille noget at spise og drikke
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 19:37:45 GMT 1
Adrianna stod oppe i baren og serverede for de forskellige folk der kom op i baren for at få noget at drikke. Hun havde en hvid kjole på som sad tæt ved overkroppen og løs fra hofterne og ned. Bundet om halsen og taljen havde hun et beige forklæde som fremhævede hendes flotte former. Hun havde flade ballarina sko på som også var hvide. hendes hår var sat op i en løs hestehale. Hun havde et smil på læben og snakkede med kunderne sammentidig med at hun holdt øje med om der kom nye kunder. Hun så en mand komme ind og sætte sig ved et bord, hun undskyldte sig for kunderne og gik ned til ham "Godaften" sagde hun venligt "Kan jeg finde noget til dig?"
|
|
|
Post by Athal on Jan 25, 2009 19:43:18 GMT 1
"godaften frøken ja jeg kunne godt bruge et glas vin og noget mad hvis i har det her?"spurgte han med et smil og kiggede på hende mens han lod blikket glide over hende for at finde ud af om hun mon var farlig at få som fjende men da han ikke rigtig kunne se noget var han mere rolig. Athal kiggede på hende med et smil og kiggede ind i hendes øjne da han så det som det mest høflige, han tog en chance "og hvis du vil dele den information med mig så kunne du måske fortælle mig hvornår du har fri?"spurgte han med et smil og hoppede han ville få et svar
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 19:48:35 GMT 1
Hun smilede mildt "Vin har vi, og mad har vi skam også. Vi kan lave næsten alt hvad hjertet kan begære, så bare sig hvad du vil have" sagde hun venligt og med et glad smil. Hun havde aldrig valgt side mellem light og dark, så hun så ikke rigtig nogen som fjender. Så længe hun ikke gjorde noget for at genere eller fornærme nogen, så kunne hun ikke se hvorfor de skulle blive uvenner, desuden så kunne hun en del mere end hun så ud til, så hun kunne klare det meste "Den information kan du skam godt få. Jeg har fri om ca 30 min" sagde hun med et smil og gengældte hans blik
|
|
|
Post by Athal on Jan 25, 2009 19:55:27 GMT 1
" så vil jeg godt bede om et gals vin og bare noget brød" sagde han med et smil og fandt 2 guld stykker frem " er dette nok?"spurgte han forhåbnings fuldt " og så kunne jeg måske byde dig på noget at drikke når du har fri?"spurgte han med et smil. Athal smilte venligt til hende før han kiggede lidt rundt i kroen " er her altid så fyldt eller er det bare idag?"spurgte han med et smil og kiggede ind i hendes øjne. Athal blev et kort øjeblik fanget i hendes øjne for han kiggede ned et kort sekund.
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 20:00:33 GMT 1
Hun smilede "Vin og brød, det er i orden.. Og ja det er mere end rigligt. Vi er ikke så dyrer her" sagde hun med et smil og tog kun imod den ene af guldstykkerne "Det ville da være dejligt, jeg slutter mig til dig når jeg har fri" sagde hun varmt og kiggede på de mange mennesker "Det er meget forskelligt, i går var der ingen mennesker, og i dag har vi haft super travlt." sagde hun venligt og kiggede ham i øjnene inden han kiggede ned i bordet. "Jeg er straks tilbage med vinen og brødet.." sagde hun med et smil og gik først ud bagved og tog noget nybagt brød og gik så ud i baren og fandt noget vin til ham inden hun gik ned til bordet og satte tingene foran ham "Værsågod"
|
|