|
Post by tazu on Jan 16, 2009 20:52:37 GMT 1
Tazu gik langsomt gennem skoven han regnede ikke med at der ville komme nogen på denne tid om natten der var ikke mange der vidste han var en vampyr men der var nogle stykker han var på vagt da han havde hørt om at både de frygtløse pirater var ude efter ham og 'De fordømte Riddere' var også ude efter ham og det var ikek så godt
|
|
|
Post by murlocon on Jan 16, 2009 21:02:03 GMT 1
Murlocon havde fået bekræftet af Tazu var helt alene og ingen fulgte efter ham af sine spioner de gik roligt igennem skoven en spejder opdagede Tazu de lavede et specielt fløjt og efter kort tid havde de omringet ham de havde piske dyppet i vievand alt deres udstyr var dyppet i vievand og de var eksperter i at fange folk med deres piske de sprang på ham med hurtighed
|
|
|
Post by tazu on Jan 16, 2009 21:03:29 GMT 1
han blev meget overrasket da de angreb han kæmpede mod de fodfolk der var men da først piskene snoede sig om hans håndled og ben sank han sammen i smerte i et hyl som måske ville kunne høres på slottet han vidste godt det var 'De Fordømte Riddere' der havde angrebet ham og ventede bare på Murlocon ville vise sit ansigt
|
|
|
Post by murlocon on Jan 16, 2009 21:09:55 GMT 1
han smilte koldt da han faldt sammen og endnu mere da han hylede han gik frem fra sit skujl og lavede en portal som da skubbede ham ind i og ind i hans torturkammer da spændte ham fast til nogen kæder så han hang over jorden og tog piskene af ham "når jeg vil have dit kongerige vis ikke du giver mig det skal jeg sørge for du aldrig flyver igen" sagde han koldt og ondt
|
|
|
Post by tazu on Jan 16, 2009 21:11:15 GMT 1
han spyttede ud efter ham da først de havde trukket ham ignennem hele deres hule han frygtede dog lidt for hvad han ville gøre "aldrig selv om du dræber mig vil Anna kunne regere istedet og desuden får du aldrig mit kongerige" sagde han koldt og spyttede igen dog var han stadig meget bange
|
|
|
Post by murlocon on Jan 16, 2009 21:12:47 GMT 1
han undgik begge hans spytklatter "ha du tror jeg bare vil dræbe dig nej nej tro ikke det" sagde han koldt "eftersom du ikke vil fortælle mig det så bliver jeg nød til det" sagde han koldt men man kunne høre han var glad han fandt en sotr kniv frem som var meget skarp han gik hen og trak hårdt fat i hans vinger og huggede den over i et hug
|
|
|
Post by tazu on Jan 16, 2009 21:14:19 GMT 1
han skreg af smerte og rykkede rindt i kæderne men kunne mærke der var smurt noget vievand på dem de havde planlagt det her og de havde spioner i slottet han kunne ikke flyve mere og kunne nok heller aldrig komme til det igen dog var han besluttet på aldrig at overgive kongeriget til ham han vrikkede en smule men den stump vinge der var tilbage
|
|
|
Post by murlocon on Jan 16, 2009 21:18:00 GMT 1
han smitle endnu mere da han skreg "okay lille dæmonengel fortæl mig så at du vil give mig dit kongerige eller vil du også miste din anden vinge den ane er jo væk" sagde han koldt og djævelsk og udstødte en djævelsk latter han gik hen og fandt en ny skarp kniv og satte den for hans vinge "når siger vi noget" spurgte han koldt
|
|
|
Post by tazu on Jan 16, 2009 21:19:36 GMT 1
han spyttede efter ham "du har taget min ene vinge jeg kan umuligt flyve med kun en vinge" sagde han koldt og lukkede øjnene han ventede bare på at han ville hugge hans næsten vinge af også men han ville ikke give ham kongeriget så ville han blive dræbt og Anna og Meria ville også dø og det ville han ikke tillade
|
|
|
Post by murlocon on Jan 16, 2009 21:25:55 GMT 1
med et hårdt ryk huggede han hans vinge over og trak en pisk "du skla aldrig spytte efter mig igen" sagde han koldt og djævelsk og begyndte bare at piske mest hans ansigt så der kom mange røde streger men der kom selvfølelig ikke noget blod ud men det var han ligelgad med når han havde tortureret ham nok ville han abre smide ham væk
|
|
|
Post by tazu on Jan 16, 2009 21:29:30 GMT 1
han skreg igen så hans lunger næsten skreg på luft og da han begyndte at piske ham blev det ikke bedre igen skreg han og kunne ikke holde det ud hans kræfter var meget svage han kunne snart ikek holde til det mere ville han dø ad det? nej det kunne han vel ikke håbede han ikke men kunne mærke at psiken også var dyppet i vievand
|
|
|
Post by murlocon on Jan 16, 2009 21:30:55 GMT 1
han var færdig efter noget tid og kiggede på ham han var døden nær og ville ikke klare den tilbage og ville nok kollapse og så ville det jo vise sig hvem der fandt ham først gode eller dårlige folk for ham han åbnede en portal og akstede ham ud efter han havde byndet ham op og smilte hurtigt lukkede han portalen igen
//out
|
|
|
Post by tazu on Jan 16, 2009 21:32:55 GMT 1
han følte græs efter noget tid og prøvede at lette men opdagede så sine vinger jo var skåret af og han rejste sig op så han lå på alle fire efter noget tid kollapsede han midt i skoven han håbede inderligt at for eksempel Anna ville komme forbi for at redde ham da han vidste han snart ville dø og solopgangen var på vej
|
|