|
Post by xara on Jan 7, 2009 16:08:26 GMT 1
han fjernede langsomt hendes hænder fra hendes ansigt og kyssede hende på munden han ville prøve det igen igen havde hand en fornemmelse med de tusind ildfugle igennem maven og sjælene der på en måde blev forbundet han trak efter noget tid hovedet væk "det er helt okay" svarede han hende efterfølgende
|
|
|
Post by Rose on Jan 7, 2009 16:15:24 GMT 1
Hun sank ligt sammen da han kyssede hende og ville havde rødmet mere hvis hun ikke alleree havde en flot rødlig kulør i kinderne. Hun fik en varm fornemmelse af kysset og havde blot lyst til at svinde bort i hans arme.
|
|
|
Post by xara on Jan 7, 2009 16:19:47 GMT 1
han lukkede langsomt øjnene og lagde sine arme omkring hende han havde ikke lyst til at bryde kysset nogensinde ville bare have det til at fortsætte lige til han blev nød til at gå igen vis han nogensinde skulle gå igen og vis hun ville have han gik han ahdve stadig den varme fornemmelse i maven og følelsen af sjælene og det ville nok aldrig forsvinde
|
|
|
Post by Rose on Jan 7, 2009 16:26:40 GMT 1
Hun rykkede sig ind til ham og lagde forsigtigt hænderne på hans brystkasse og gengældte kysset. Den varme fornemmelse fylde hele hendes krop og denne underlig føelse i hendes hjerte voksede langsomt, men aligevel så ustyrligt.
|
|
|
Post by xara on Jan 7, 2009 16:33:17 GMT 1
han trak hende bldit og langsomt ind til sig men brød dog ikke kysset det ville han ikke den varme fonemmelse mærkedes så varm og dejlig sådan noget kunne man nemt blive afhænig af for det føltes virkeligt godt han følte virkelig selv om de kun havde været sammen i meget kort tid at de havde et bånd sammen
|
|
|
Post by Rose on Jan 7, 2009 16:39:58 GMT 1
Hun trykkede sig svagt ind til Xara og kyssede ham mer einderligt og have lyst til at gør eså meget mere med ham, men havde stadig ingen iide om hvad. Hun havde alrig været med en mad og dette var hendes første kys, men det skræmte hende ikke.
|
|
|
Post by xara on Jan 7, 2009 16:47:08 GMT 1
han begyndte langsomt at lægge hende ned i sofaen han ville på ignen måde stoppe lige nu vis han bare kunen blive natten over ville det være perfekt han ville ikek forlade hende lidt nu og slet ikke på noget tidspunkt det var det alt for hyggeligt til eller lige nu var det hyggeligt han vidste jo ikke om det ville forblive det
|
|
|
Post by Rose on Jan 7, 2009 16:52:30 GMT 1
Hun fulgte roligt hans bevægelser og endte med at ligge ned på sofaen, og fandt endelig kysset noget ensarteligt, men stadig behaligt. Hun havde ingen ide om havd hun skulle gøre dette var jo endelig hendes første gang.
|
|
|
Post by xara on Jan 7, 2009 16:59:40 GMT 1
han vidste ikke helt hvor langt hun ville gå så han ville lade hende tag det sidste skridt imens begyndte han abre at kærtegne hendes ryg med blide bevægelser han holdte sine øjne lukkede ikke at han ikke ville se hendes det var mere det at han ville nyde det fuldt ud og det gjorde han også
|
|
|
Post by Rose on Jan 7, 2009 17:18:54 GMT 1
Hun smilede svagt og skilte forsigtigt deres læber "Jeg har aldrig gjordt sådan noget her før...så jeg undskylder hvis jeg må skuffe dem med at jeg ikke ved hvad ellers jeg vil...men jeg vil så meget mere men kun hvis du bliver hos mig og holder af mig" Sagde hun blidt hun havde ikke lyst til at gør noget med ham hvis han kun gjorde det for sjovt skyld.
|
|
|
Post by xara on Jan 7, 2009 17:22:26 GMT 1
han kiggede blidt på hende "selvfølgelig vil jeg blive hos dig jeg har holdt af dig siden jeg så dig jeg følte der var noget specielt ved dig" sagde han kærligt og man kunne høre han mente det og det gjorde han han kyssede hende hals eng ang og kigegde hende så lige ind i øjnene ville hun nu det her eller var det bare noget hun sagde
|
|
|
Post by Rose on Jan 7, 2009 17:24:56 GMT 1
Hun smilte forsigtigt og strøg ham på kinden og kyssede ham igen "Tak, så er jeg kun din" Sagde hun blidt, og kyssedeham igen så inderligt og ømt. Hvordan kunne hun holde så meget af en hun dårligt kendte?
|
|
|
Post by xara on Jan 7, 2009 17:30:16 GMT 1
han gengældte meget inderlidt hendes kys og lod en hånd stryge igennem hendes hår hans hænder søgter derefter ned til hendes ryg som han begyndte at kærtegne han holdte allerede vieklig meget af hende og forstod det faktisk heller ikke at han kunne holde så meget af hende når han kun havde kendt hende i lidt tid
|
|
|
Post by Rose on Jan 7, 2009 17:33:52 GMT 1
Hun lagde armne om nakken på ham og kærtegnede ham blidt i nakken og på ryggen og smilede blidt. Han var så kær og elkværdig. Hun kyssede ham igen og trykkede sig svagt ind til sig.
|
|
|
Post by xara on Jan 7, 2009 17:38:29 GMT 1
i hans kærtegning begyndte han langsomt og blidt at trække lidt ned i hendes hvide kjole han vidste ikke helt hvad der skete lige nu med ham han ahdve lige mødt pigen men allerede nu var han hjemme hos hende og han havde følelser for hende som han ikke havde haft for nogen nogensinde før
|
|