|
Post by Rose on Jan 6, 2009 21:04:42 GMT 1
Hun smilte og nikkede "Ja" Sagde hun roligt og strøg ham på kinden, og smilte stolt af ham. Han havde gættet rigtig dog efter en del hjælp. Hun kunne dog stadig ikke lade vær med at smile af ham. Han var anderledes end så mange af de andre hun havde mødt, hun kunne godt lide han personlighed.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 21:10:06 GMT 1
han grinte glad "jaa jeg er bare så god" sagde han drillende og prikkede hende på næsen han havde faktisk haft ret i noget og det var ikke lyv han ahvde kun fået en smule hjælp "jeg er nok bare heldig du hjalp mig jo også" sagde han glad og grinte ldit mere men stoppede hurtigt igen grinte han for emget
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 21:12:15 GMT 1
Hun smilte venligt til ham "Det er okay du griner...jeg syntes det er sødt" Sagde hun venligt og betragtede ham, han var sær så en sød måde, hun måtte indrømme hun kunne godt lidt det hun kendte af ham.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 21:16:21 GMT 1
"jeg griner bare konsekvent for meget og jeg syntes selv det er et et problem men de fleste siger de godt kan lide mit grin jeg forstår det ikke er jeg virkelig så tiltrækkende" spurgte han drillende og grinte igen denne gang stoppede han ikke lige med det samme det var jo abre hende og ham der
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 21:20:09 GMT 1
"Jeg kan godt lide at se på den posetive side af livet, og hvad udtrykker glæde bedre en et varmt smil og en venligt latter?" Sagde hun blidt og strøg ham på kinden og fant ham fasinerende. Hun sas roligt og studerede ham der var et eller andet over ham hun ikke helt kunne sætte finger på...men det var smukt.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 21:22:26 GMT 1
han smitle varmt ad hendes ord "jamen tak vis det ellers var et kompliment" sagde han smilende og grinte endnu en gang han elskede faktisk også at grine det var bare ikke så godt at grine de forkerte tidspunkter det var netop derfor han hadede at han altid grinte for det kunne føre det noget skidt
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 21:26:18 GMT 1
Hun smilte til ham og trak bennene op under hagen og lagdevarmne omkring og lagde hovdet på skrå og studerede ham "Du kan tage det som du vil..." Sagde hun og smilte blidt til ham "Du er fasinerene..." Sagde hun roligt "Det er en komplimang" Sagde hun og grinte lidt og kikkede stadig på ham.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 21:30:40 GMT 1
"nej tak da" sagde han drillende og bare for sjov kyssede han ehdne på kinden bare et hurtigt lille kys han kunne bare ikke lade være og så ville han drille hende lidt han håbede ikke hun havde noget imod det han ahvde ihvertfald intet imod det faktisk kunne han rigtigt godt lide det og han nød også det ene sekund
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 21:37:57 GMT 1
Hun smilte venligt af ham og lænede sig frem og kyssede am blidt på kinden igen og grinte venlit af ham. "Du er da fjollet" Sagde hun og kunne selt ikke lade vær med at smile han var hyggelig at tilbringe tid sammen med...Det var da kun godt hun mødte ham, så havde hun også nogen at snakke med.
|
|
|
Post by xara on Jan 7, 2009 14:29:24 GMT 1
"tja..jeg ser bare livet på den gode side og prøve at glemme alle de dårlige der er jo mange andre der ahr det både bedre og dårligere end mig jeg er da bare glad for at jeg har det som jeg vil uden forpligtelser og det hele" sagde han og grinte hun var meget hyggelig at være sammen med og han ville meget gerne tilbringe mere tid sammen med hende
|
|
|
Post by Rose on Jan 7, 2009 14:33:49 GMT 1
Hun smilte blidt til ham og strøg ham på kinden. "Det er godt at nydelit selv om man måske gerne ville havde det var anderledes." Sagde hun venligt og strøg håret væk fra hendes ansigt igen. Det var endelig ikke særlig koldt her inde når man tænkte på at det var en lettere primitiv hytte som kun var opvarmet af en pejs. Hun holdte meget af sit hjem selv om det var ligt tomt, hun havde endeli selvskab og det var hendes 3 katte som nok lå og sov et ller andet sted i huset.
|
|
|
Post by xara on Jan 7, 2009 15:50:51 GMT 1
"der er mange der snakker om at deres liv kunne være bedre vis de havde gjort det og vis de havde gjort dat men altså fortid er fortid og det kan ikke ændres ligemeget hvor meget du så prøver vil fortiden forblive det den er" sagde han varmt og lagde en arm omkring hende han var vant til kulde så det her var rigtigt dejligt for ham
|
|
|
Post by Rose on Jan 7, 2009 15:53:43 GMT 1
Hun smilede blidt og nikkede enderkendte og støg ham på kinden, og stoppede lidt dahan lagde en arm om hende. Hun kikkede ned og var svagt rødmet. Hun tog mod til sig og kikkede op og kyssede ham blidt på læberne før hun gemte hovdet væk i hendes hænder, og havde næsten fået helt æble røde kinder.
|
|
|
Post by xara on Jan 7, 2009 15:58:07 GMT 1
da hun kyssede ham var det som om tusinde ildfugle fløj igennem hans mave som om hans sjæl i et kort øjeblik dannede par med hendes sjæl ind til hun gemte hovedet væk han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige eller gøre det var ikke helt normalt for ham det skete jo ikke hver dag at en smuk pige kyssede ham
|
|
|
Post by Rose on Jan 7, 2009 16:05:58 GMT 1
Hun kikkede lidt fra ud mellem hænderne og hen på Xara "Undskyld" mumlede hun genert og prøvede stadig at skjule hendes rødmen, af en eller anden grund havde hun haft lyst til det i evigheder....og nu havde hun gjordt det.
|
|