|
Post by xara on Jan 6, 2009 19:55:37 GMT 1
"jamen så lad os da gå i tørvejr" sagde han og grinte "jeg ved bare ikke lige hvor" tilføjede han begefter og grinte igen han havde en dårlig vane med at grine og det irreterede ham en gang imellem eller næsten altid men han blev næsten altid ved og det var det mest irreterende
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 19:59:46 GMT 1
Hun smilte lidt og rejste sig og tog blist fat i hans håndled med de spinkle bløde hænder. "Jeg kan trække dig med hjem til mig" Sagde hun og smilte venligt og trak ham med sig. Hun ville virkelig godt undgå regnen lige nu selv om hun nomalt elskede regn.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 20:03:38 GMT 1
"det siger jeg da ikke nej til slet ikke" sagde han og grinte mens toppede hurtigt igen endelig huskede han ikke at grine så meget *hvad sker der for dig du griner alt for meget nej du er da lidt for dum* tænkte han uden at sige noget højt han fulgte bare lydigt med hende han ville gerne se hvor hun levede
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 20:09:30 GMT 1
Hun smilte venligt til ham og fik trukket ham længere ind i skoven og hen tilden større hytte, hendes hjem. "Det er her jeg bor" Sagde hun venligt og trak ham hurtigt med ind i hytten da det begyndte at regne. Døren førte direkte ind til et større rum sm tydeligt var stuen, der var nogle stole en sofa et bord og en pej som allerede var tændt, og det stod også nogle starinlys hist og her. "Velkommen til mit hjem" Sagde hun venligt og hørte at det begyndte at regne. Hun gik hen til sofen og fandt sin altfor store sorte trøje på og tog den på og kikkede på ham igen. "Bare sæt dig ned"
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 20:11:41 GMT 1
han kiggede sig rundt ad det ret store rum og hørte godt regnen de var vel nået ind i rette tid "her bor du rigtigt fint" sagde han venligt og satte sig ned i en sofa *fint fint hvad snakker du om du ahr ahft så langt tid og et eneste du komemr på er FINT* tænkte han ligesom en anden person i hans hovede snakkede til ham
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 20:14:07 GMT 1
Hun kikkede på ham og kunne ikke lade vær med at grine lidt "Du behøver ikke at tænke så meget over hvad du siger, jeg lever ikke rigtig i de sine forhold" Sagde hun roligt og smilte sødt af ham "Det er en fint hytte, den er jo ikke rigtig fornem eller moget" Sagde hun venligt og satte sig ned i sofaen lidt fra Xara.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 20:20:32 GMT 1
"nej nej det behøver den helelr ikke den er meget flot" sagde han venligt og rykkede en lille smule hen imod hende hun ville nok ikke opdage det men det var ligemeget dog ville han gerne være ldit tæt på hende han vidste ikke rigtigt hvorfor men der var ligesom et elelr andet der sagde han skulle
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 20:25:28 GMT 1
Hun smilte venligt og strøg en finger langs hans næse ryg og betragtede ham blidt. "Hvad er du så for en?" Spurgte hun venligt og kikkede nysgerrigt på ham og havde lagt hovdet lidt på sktå og havde lidt katte agtig frem træden.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 20:27:56 GMT 1
"altså jeg er digter det er en begyndelse men du får ikke alt af vide om mig jeg er meget hemlighedsfuld" sagde han dramatisk "men hvad med dig hvad er du og hvem er du?" spurgte han efter noget tid han ville vide mere om hende meget mere endda og han skulle nok presse det ud af hende
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 20:31:55 GMT 1
Hun smilte "Digter?" Gentog hun med en glæde i stemmen "Jeg elsker digte" Sagde hun og strøg håret væk fra ansigtet "Jeg er mig og hvad jeg er jeg er en hmm.... ja det må du jo gætte" Sagde hun drillene til ham og prikkedeham kort på næsen. Selvskab var dejligt "Hvad er du så?"
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 20:41:37 GMT 1
"dig du er en ting" sagde han drillende og prikkede hende selv på næsen "det ahr jeg jo sagt jeg er en digter" sagde han drillende go grinte han vidste ikke hvad hun mente men han drillede hende alligevel for det var sjovt og igen grinte han ahn var ved at blive sindsyg af det
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 20:45:11 GMT 1
"Men ud over digter?" Spurgte hun venligt og kikkede nysgerrigt på ham "Hmm...jeg er ikke en ting, men det kanvære du finder ud af hvad jeg er senere" Sagde hun blidt og strøg en tot hår væk fra hans ansigt, og studerede ham stadig.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 20:47:28 GMT 1
"ikke en ting siger du...hvad kan du mon så være" sagde han drillende "mig altså jeg er ikke meget andet end digter det er ikke det at jeg er kongens digter nej nej det gør jeg skam ikke jeg lever ad mine digte" sagde han drillende og grinte han satte sig helt hen til hende så de sad rimeligt tæt
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 20:56:35 GMT 1
Hun kikkede roligt på ham "Jeg er nok endelig ikke noget bestemt, jeg er lidt af det hele. En bevinget pige måske?,eller en kat?, en fugl måske?, en falk...?"Sagde hun ja hun kunne jo skrife form da hun var formskifer og kunne vælge ikke at havde noget fast udseende.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 20:58:34 GMT 1
"du er måske en...hvad hedder de....jo Formskifter tror jeg nok de bliver kaldt" spurgte han en smule kejtet men tog sig ikke ad det tog sig heller ikke af at stemmen hylede i hans hovede men denen gang grinte han ikke og følte det næsten som en sejr for ham at han ikke grinede bare denne ene sætning
|
|