|
Post by Rose on Jan 6, 2009 17:36:55 GMT 1
Rose smilte roligt og nynnede roligt for sig selv. Tonerne var klare og smukke og spredte sig som et blidt tæppe omkring hende. Hun dansede elegant og blidt for sig selv, og vært skridt var så yndefuld og præsist at dansen så så smuk ud. Vejret vroligt, solen skinnede roligt på himlen dog nærmede der sig tunge skyer. Fuglene sang blidt og livet i skoven var tydelig at høre. Rose havde ikke gidet at tage tøj på og rende derfor stadig rundt i hendes hvide, lettere gennemsigtigt nat kjole som blidt fremhænede hendes former, og havde også taget et små par lette sko på. Det lange blonde hår som gik hende til lenden, hang løst om skulderne, og bevægede sig som hun gjorde. Hun smilte blidt for sig selv, og et glædesfuld skær skinnede blidt i de mørkegrønne øjne.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 17:41:13 GMT 1
Xara gik igennem skoven det var et stykke tid siden han sidst havde været der og det gav ham god inspiration til at skrive men han ahvde dog ikke sin blok emd han ville tage en lille fridag og bare gå igennem skoven han hørte en sang og gik imod lyden af sangen den lød flot syntes han ihvertfald
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 17:51:43 GMT 1
Hun fortsatte dansen og nynnede stadig. Hun elskede det det gav hende føelsen af at være hel igen. Hendes lange får dansede blidt omkring hende og det samme gjorde hendes kjole. Hun bevægede let fødderne over jorden og kunne ikke lade vær med at smile. Altig føles så meget lettere når man ikke behovedes at tænke på alt det der skete omkring en, men bare at lade tankerne fri og konsentrere sig om dansens og melodiens takt
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 18:00:26 GMT 1
han så pludselig en kvinde stå og danse rundt i en lettere gennemsigtig kjole han stoppede op for at kigge ikke som en lurer der gemte sig men han stod op ad et træ og kiggede han sagde ikke noget han ville ikke ødelægge hendes øjeblik men han kunne dog ikke få øjnene fra hende
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 18:25:24 GMT 1
Hun dansede roligt vidre og nynnede tonerne så roligt og blidt på trods af at hun bevægede sig rundt. Hele senariet havde et blidt og yndefuldt skært over sig. Hun lagde ikke rigtig mærke til manden der stod og betragtede hende og dansede derfor ubekymret vidre. Hun sluttede roligt dansen og kunne ikke lade vær med at grinte lidt. Hun strøg håret væk fra ansigtet og kikkede lidt op mod himlen.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 19:08:34 GMT 1
da hun stoppede klappede han let i hænderne og gik hen imod hende "meget flot" sagde han op til flere gange så hun skulle høre det han syntes hun var ret smuk og hendes dans var heller ikke helt tosset det var faktisk rigtig flot syntes han selv der var nok nogen der ikke brød sig om det
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 19:14:46 GMT 1
Hun kikkede i manden retning da han afslørede sig selv. Hun kikkede forleget ned i jorden og rødmedesvagt. Hun var ikke vant til at følk så hende danse. "Tak" Sagde hun svagt og bukkede let med hovdet. Hun rettede lidt på kjolen og vidste ikke helt vhordan hun skulle reagere. Hun var ikke plejede sjældet at møde folk her i skoven.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 19:20:58 GMT 1
"så hvad laver du herude udover at danse" sagde han og grinte ldit det var så dejligt at møed selvskab desuden var hun også smuk når hun dansede hun kunne nok sagtens få hans dag til at gå hurtigere og det var dejligt nok så kunne han altid finde på noget andet men han ville ikke
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 19:25:29 GMT 1
Hun kikkede op på ham og smilte svagt "Jeg lever her ude" Sagde hun roligt dog med meget venlighed i stemme "Og du?" Spurgte hun venligt og studerede ham, andere personer fasinerede hende altid, og ham her har ingen untagelse.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 19:28:29 GMT 1
"jeg bor hvor jeg nu lige har lyst kroen eller et eller andet sted men skoven er altid dejlig når jeg skal have mig noget inspiration så jeg er som regel meget herude elelr et helt andet sted" sagde han venligt "mit navn er forresten Xara" tilføjede han hurtigt og rakte en hånd ud mod hende
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 19:31:24 GMT 1
Hun smilte venligt til han og tog hans hånd og gav det et venligt tryk "Rose" Sagde hun blidt og betragtede ham, gad vide hvad han var for en. Hun kikkede nysgerrigt på ham og strøg håret væk fra øjne.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 19:42:24 GMT 1
"det er et meget pænt navn Rose" sagde han venligt og trak hånden til sig igen hun virkede da meget venlig ikke som alle de andre koldhjertede andre folk man nogengange møder i skoven som ikke har rent i sinde men man kunne jo ikek skue hunden på hårene eller kunne man?
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 19:45:22 GMT 1
"Og Xara er et anderledes navn" Sagde hun og smilte blidt til ham og trak hået over denene skulder, og kikkede lidt op på himlen, hvis hun var heldig kunne hun nå en mindre samtale med ham før hun måtte søge i ly, hun havde forlængst fundet ud af at vand og en hvidog i forvejen lettere gennemsigtig kjole ikke var nogen særilig god kombo.
|
|
|
Post by xara on Jan 6, 2009 19:48:49 GMT 1
"ja det er mine forældre der var så kreative at få et anderledes navn til mig så jeg ikke var som de andre og ja jeg ved ikke hvor mange der hedder det samme som mig" sagde han og grinte lidt han kiggede op i himlen samtidig med hende "er der noget galt" spurgte han venligt efter noget tid
|
|
|
Post by Rose on Jan 6, 2009 19:51:52 GMT 1
Hun kikkede ned på ham igen og smilte venligt "Det begynder svart at regne..." Sagde hun roligt og strøg håret om bag øret "...og min påklædning er just ikke det bedste til det vær" Sagde hun og hev lidt i kjolen for at påpege at kjolen var hvid. Hun grinte blidt og kikkede ned på kjolen.
|
|