|
Post by strake on Dec 8, 2008 18:58:42 GMT 1
"ser du Sasha kidnappede mig og åbenbart var jeg hendes slave men efter noget tid måtte jeg komme op på overfladen igen dog kunne jeg ikke bevæge mig ret langt væk fra vandet der kom en eller anden tøs og dræbte mig fortjent eller ej jeg mener ikke da jeg har været Taz tro så længe vi har levet" sagde han med den samme stemme som før
|
|
|
Post by Angela on Dec 9, 2008 16:51:34 GMT 1
Hun så på ham og smilte, "hva laver du så her? skal du ikke finde hende?" spurgte hun. jeg fortsatte med at smile, et smil der sagde 'jeg tror ikke du har fortjent det her, og gør noget ved det'
|
|
|
Post by strake on Dec 9, 2008 18:31:01 GMT 1
"jeg ved ikke hvor hun er men alligevel skal jeg nok finde hende et eller adnet tidspunkt er hun ikke forsigtig nok og så er jeg der og forfølger hende lige indtil hun frigiver min sjæl" sagde han lidt koldt der var rettet mod Sasha "men det er ikke sket endnu" sagde han koldt igen men det var ikke rettet mod hende
|
|
|
Post by Angela on Dec 11, 2008 20:24:29 GMT 1
Hun så på ham med et blik fyldt med melidenhed, hendes smil svandt til et lille smil. Hun så mod himlen og sagde stille "jeg har aldrig kæmpet for mig selv, jeg har aldrig rigtig kæmpet for nogen. Og det fortryder jeg, men der er ingenting jeg kan gøre" det sidste sagde hun så lavt at det var svært at høre hvad der blev sagt.
|
|