|
Post by strake on Dec 9, 2008 20:22:46 GMT 1
"ser du jeg er død hvad fedt er der ved det der var meget interesant ved livet men døden er røv kedelig og kold hvorfor er der så koldt alle steder jeg troede jeg fik fred da jeg døde men selv om jeg er død så forfølger Sasha mig stadigvæk" snerrede han lidt men vis han kunne ville han græde af hans egne ord
|
|
|
Post by spurv on Dec 9, 2008 20:31:03 GMT 1
hendes smil forsvandt og hun så trist på ham "var det hende der gjorde det her ved dig" spurgte hun og betragtede ham hun havde sluppet sine knæ og rejste sig men uden at rykke tætter på ham hun ville ikke skræmme ham væk. hun kunne enligt godt forstå ham men hun syntes det var trist han så alt så mørkt
|
|
|
Post by strake on Dec 9, 2008 20:35:26 GMT 1
han gik nogle skridt hen mod hende "nej det var en eller anden snotdum tøs der troede hun var noget hun tror hun er så god men jeg lod hende jo også dræbe mig jeg kunne bare ikke holde Sasha ud mere" sagde han lidt mere roligt og betragtede hende fra top til tå mere for at se hvad hun egentlig var
|
|
|
Post by spurv on Dec 9, 2008 20:38:50 GMT 1
hun lagde let hovedet på skrå hun var ikke med "du lod dig dræbe" undren var tydelig i hendes stemme " hvor dan kunne denne sasha få dig så langt" det var ikke for at være uhøflig hun var bare interaseret hun ville så gerne hjælpe og for hende kunne det godt lyde som om hende sasha havde taget drengens sjæl
|
|
|
Post by strake on Dec 9, 2008 20:43:38 GMT 1
"for at slippe af med de smerter som Sasha påførte mig men dog kan hun stadig påføre mig skade selvom jeg er død men dog dræbte hun ikek mig men hun bærer på min sjæl har jeg den er jeg fri til den tid vil jeg være død"sagde han og gik længere frem mod hende snart var han under en meter fra hende
|
|
|
Post by spurv on Dec 9, 2008 20:51:45 GMT 1
hun så uforstående på ham "men hvorfor piner hun dig" hendes stemme var undrende og hun havde stadigt hovedet på skrå. hun lagde godt mærke til han trådte nærmer men det tog hun bare som at han ikke var bange for hende mere og det glæde hende selv om hun satdigt ikke smilede
|
|
|
Post by strake on Dec 9, 2008 20:55:35 GMT 1
"hun lever af folks sjæle hun næres af dem og hun pinede mig for at få den hvilet lykekdes til sidst men så snart jeg får den igen kan jeg komme til at dø rigtigt" sagde han roligt og kiggede længselsfuldt mod himlen en dag ville han være deroppe død lykkelig som aldrig før men først måtte han finde Sasha
|
|
|
Post by spurv on Dec 9, 2008 20:59:53 GMT 1
hun smilte og nikkede "så kan det være jeg møder dig der oppe en dag" sagde hun roligt og betragetede ham. hun brød sig ikke om denne sasha. hun lød ond og det var hun ikke just glad for. men hun tog ikke rigtigt stilling til det lige nu ville hun bare ønske hun kunne hjælpe
|
|
|
Post by strake on Dec 13, 2008 14:39:47 GMT 1
"måske nu må vi se om Sasha nogensinde giver mig min sjæl igen eller hun holder den til en evighed selv når hun dør vil min sjæl nok følge hende jeg må vinde den tilbage tror jeg" sagde han roligt hvor vidste han egentlig det fra? Det ante han faktisk ikke det var nok noget men vidste som død
|
|
|
Post by spurv on Dec 13, 2008 14:51:10 GMT 1
hun nikkede selv om hun nu aldrig havde hørt om en sjæl der holdt på en anden sjæl. hun smilte og så roligt på ham "du har nok ret selom jeg nu aldrig har hørt om det før" sagde hun roligt og så kort ud oover vandet det var som m det kaldte. hun vendte sig mod ham igen
|
|
|
Post by strake on Dec 13, 2008 14:53:37 GMT 1
"jeg ved sådan set ikke hvor jeg ved det fra det er bare noget jeg ved måske er det efter jeg døde fik jeg noget viden sopm jeg ellers ikke vidste eller et eller andet" sagde han roligt men kiggede stadig på hende han regnede ikke rigtigt med at hun gad snakke med ham eller hvad men nu snakkede han altså til hende
|
|
|
Post by spurv on Dec 13, 2008 14:56:43 GMT 1
hun smilede g nikkede igen "jah de fleste oplever en for for indsigt når de dør, som om alt bliver lidt klare" hun smilte selvom det var et lidt mærkeligt emne de var kommet ind på. hun hørte kort fuglen der pipede og smilede men holdt opmærksomheden på ham. andet ville vær uhøfligt
|
|
|
Post by strake on Dec 13, 2008 15:01:34 GMT 1
"ja det er nok det der er sket heldigvis er jeg da sluppet for Sasha men hun finder nok bare andre måder at pine mig på men det komemr hun ikke til jeg er fri til at gøre lige nøjagtig hvad jeg vil nu og ingen skal bestemme over mig mere især ike Sasha" sagde han roligt og kiggede sig rundt han havde en fornemmlese af at der var en der kiggede på ham
|
|
|
Post by spurv on Dec 13, 2008 15:04:05 GMT 1
hun smilte og nikkede "ja på det plan er du fri" sagde hun blidt og mødte hans blik, men fornemmede hvordan han så rundt "hvad er der i vejen" spurgte hun undrende og så uroligt på ham. hun kunne mærke der var noogget galt men kunne ikke helt fortå hvad det var
|
|
|
Post by strake on Dec 13, 2008 15:06:32 GMT 1
"jeg er fri til at gøre alt hvad jeg vil" svarede han hende men fortsatte med at kigge rundt som om han ledte efter noget "jeg er bare paranoid jeg syntes bare der er nogen men det er der nok ikke bare rolig" sagde han uroligt hvilket man også godt kunne høre han stoppede med at kigge rundt og fandt hendes blik
|
|