|
Post by desmon on Nov 27, 2008 15:33:43 GMT 1
"jeg er ikke den der gemmer sig jeg opsøger dem der jagter mig og jagter dem istedet men det ser ud som om jeg mistede sporet eller også så jagter jeg bare nogle jeg ahr hørt noget om at en eller anden Desmo skulle være i nærheden hans skib skulle lægge til her et eller andet sted der er en stor dusør på ham skal du se" sagde han i et roligt tonefald men bestemt
|
|
|
Post by Aisha on Nov 27, 2008 15:46:09 GMT 1
" Desmon siger du? " svarede Aisha en smulge tænksomt, hun mærkede et lille stik af had, men det kunne nu ikke ses på hende, det kunne havde mere end næmt for hende at stik ham, men hun gjorde det ikke det smugle respekt hun unde ham var nok til at hun ville forsvare ham denne gang. Hun så atter på manden og svarede roligt " jeg har hørt om han dat jeg sejlede med et handels skib for nogle år tilbage, jeg har dog aldrig være så uheldig at møde ham " ikke kunne det ses på hende at hun løj over for ham
|
|
|
Post by desmon on Nov 27, 2008 15:50:49 GMT 1
"så han hedder Desmon det er bare endnu en pirat der tror han kan styre det hele men dog har de fuld tillid til 'de fordømte riddere' så han må vel være noget særligt" svarede han og så meget tænksom ud men det var ren facade han kiggede på hende og ventede på at hun ville angribe vis hun gjorde var han dog parat
|
|