|
smugkig
Nov 21, 2008 14:49:28 GMT 1
Post by Sara on Nov 21, 2008 14:49:28 GMT 1
sara sad ved et bord med et glas vin hun igen havde fået forærende hun drejede det i hånden og kiggede på det drak lidt af det og satte det ned på bordet hun havde det sædvanlige blå stramme bukser på og den blå trøje med de hvide ærmer sammen med hendes hvide handsker uden en plet på hun smilte velfornøjet over mændene som var trukket helt op til et andet hjørne næsten af frygt for hende på hendes hånd havde hun en ring fra klosteret men den var meget skjult af handskerne
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 14:53:00 GMT 1
Post by kera on Nov 21, 2008 14:53:00 GMT 1
Kera havde siddet i kroen i lang lang tid. Hun sad i det mest mørkeste hjørne. Hun havde en sort kappe på, sort kjole og sorte sko. Hendes vinger var skjult af kappen og det passede hende fint for hun havde sine øjne rettet på kvinden med det mærkelige udseende. De kvinder hun havde set havde altid haft kjole på og håret sat op i knold, hende her så helt anderledes ud.
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 14:55:38 GMT 1
Post by Sara on Nov 21, 2008 14:55:38 GMT 1
hun drak igen lidt af vinen da hun tømte glasset kom bartenderen hurtigt med et nyt glas med vin i dog uden et ord men skyndte sig væk som om hun havde kastet en kniv efter hende hele kroen dæmrede af frygt for hende og hun elskede det der var simpelthen intet andet bedre efter hendes mening igen drak hun lidt af glasset og kiggede så rundt for at spotte en hun ikke kendte
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 14:58:45 GMT 1
Post by kera on Nov 21, 2008 14:58:45 GMT 1
Hun trykkede sig ind til væggen da hun så at bartænderen var bange for hende. Hun kiggede på de andre inde i krostuen, de var åbenbart også meget bange for hende. Hun blev meget mere nysgerrig denne kvinde var måske kriger, en der var god til det med våben og aldrig gik med kjole.
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:00:40 GMT 1
Post by Sara on Nov 21, 2008 15:00:40 GMT 1
hun så ikke nogen hun kendte men syntes hun så en person i mørket et smil krusede hendes læber måske skulle hun have lidt sjov med den person hun pegede på kvinden der næsten var usynligt og viftede hende hen mod hende de mænd der sad omkring hende løb hurtigt væk fra hende da de troede de kendte hinanden
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:03:11 GMT 1
Post by kera on Nov 21, 2008 15:03:11 GMT 1
Hun rejste sig stille og begyndte at samle hele sin vilje styrke. Hun gik hen imod døren, hun ville ihvertfald ikke bliver her meget længere. Hun skubbede let døren op og gik ud. Hun gik roligt, men stadig lidt skræmt ned imod stranden. Da hun kom derned begyndte hun at kaste med sten.
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:07:24 GMT 1
Post by Sara on Nov 21, 2008 15:07:24 GMT 1
hendes øjne lynede da hun gik ud hvor vovede hun at gå når hun krævede at hun kom hen til hende hun rejste sig vredt op og smed glasset på gulvet så det splintrede gulvet blev rødt af vinen og glasskår hun trådte over dem og hamrede døren op før hun gik ned til en bestemt busk nemlig hendes busk hun trak en stor rustning og nogle andre ting op før hun gik om bag ved et træ og hun kom ud med pladen på benskinenrne og armskinnerne hendes hjelm havde hun allerede på som skjulte hendes hår helt hun lignede praktisk talt ikke sig selv hun havde dog også et tørklæde for hendes mund så kun hendes tomme kolde tomme sorte øjne kunen ses hun gik op til baren igen men ingen hun gik ind fandt hun spor efter pigen og fulgte dem
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:15:06 GMT 1
Post by kera on Nov 21, 2008 15:15:06 GMT 1
Kera satte sig ned og kiggede op i himlen. Hun blev aldrig træt af at kigge på skyerne, selvom hun boede deroppe havde de alle sammen sjove forskellige forme. Hun lagde sig ned og foldede hænderne bag hovedt. Vinden rev let i hendes kappe og kjole, det lignede sådan set lidt at hun var et spøgelse af en slags.
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:19:47 GMT 1
Post by Sara on Nov 21, 2008 15:19:47 GMT 1
hun løb hurtigt og lydløst gennem nogle træer og kiggede ned mod stranden det kunne være den person der havde ignoreret hende den tåbe uden at være på vagt hun havde været hurtig og slette sine spor før hun lydløst kastede en kniv mod hende side så det ville være sværere for hende at løbe fra hende nu men det kunne hun jo heller ikke alligevel
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:21:23 GMT 1
Post by kera on Nov 21, 2008 15:21:23 GMT 1
Hun nåede lige at sætte sig op inden kniven ramte hende. Hun tog den op og studerede den grundigt. Det kunne godt ligne den mærkelige kvindes kniv, lige pludselig følte hun sig helt rolig og modig, hvis kvinden fra kroen bare troede at hun kunne dræbe hende med en kniv tog hun meget fejl.
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:26:30 GMT 1
Post by Sara on Nov 21, 2008 15:26:30 GMT 1
hun gik med rolige men dog meget lette skridt hun trak sin katana "bliv hvor du er" hvislede hun meget udenlandsk så folk ikke ville vide at det var hende hun stoppede 2 meter fra hende og holdt utålmodigt katanaen i hånden vendtede bare på hendes træk hun vidste endnu ikke hun var en engel
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:29:10 GMT 1
Post by kera on Nov 21, 2008 15:29:10 GMT 1
"Hvad er det du vil?" spurte hun og rejste sig op og rettede lidt på sit tøj. Hun kastede kniven ind i et træ og ventede på at kvinden ville svare. "Jeg har intet du vil have og jeg kan ikke give dig noget" sagde hun og rakte armene i verjet som om hun overgav sig.
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:33:48 GMT 1
Post by Sara on Nov 21, 2008 15:33:48 GMT 1
"jeg er da ligeglad med penge vis jeg vil have det røver jeg da bare nogle med penge" hvislede hun igen på udenlandsk hun trak katanaen og satte den for hendes hals og skar en lille rød stribe i halsen "jeg keder mig bare så du skal være mit nye legetøj den anden holdt ikke til meget" hvislede hun på udenlandsk og grinte
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:41:04 GMT 1
Post by kera on Nov 21, 2008 15:41:04 GMT 1
Hun lagde hånden på sin hals og såret begyndte stille at syg sig selv sammen så det blev til et fint ar. "Jeg vil ikke gøre dig noget og jeg vil heller ikek være dit legetøj" sagde hun og lagde armene over kors. "Så kan vi ikke bare snakke normalt eller vil du virkelig gerne kæmpe?" spurte hun og kiggede på hende.
|
|
|
smugkig
Nov 21, 2008 15:43:11 GMT 1
Post by Sara on Nov 21, 2008 15:43:11 GMT 1
"de skal altid være så besværlige" mumlede hun til sig selv men glemte den udenlandske stemme hun trak hurtigt en kniv og kastede den og ramte hendes mave nogenlunde der hvor hjertet sad "dig gider jeg ikke spilde tid på mere lille frøken" sagde han ondt "hils de andre" sagde hun ondt og hun vendte om på hælen og gik
|
|